Det Är Äna Kväll Nu + Ny Header

HEEEEEEEEEJ =D!

Jag skolkade idrotten idag, för min kropp och mitt huvud klarar helt enkelt inte av att gå upp tidigt, det börjar ni nog märka nu =) . Så jag kom riktigt sent om man säger så, men hann precis till engelskan och pratade lite me Jonathan innan,TOPPEN ! Och sen var det tre timmar EL och det var fan gött, för första gången. Det var mörkt och regnade och det var bara Martin,Anton och jag där, så det flöt på lite lättare med just "arbetsdelen".

Sen så blev jag tvingad att stanna kvar i Stenungsund när jag ville hem, så det gjorde jag. Sedan gick jag med Jonathan,Veronica och "Macke" och åt KINAMAT och det var så otroligt gott, men Veronica kunde ju aldrig äta klart så vi satt där i evigheter =) . Jag och Jonathan hade BTW mattävling, men tror han vann med några få stycke friterade kycklingar xD.

Sen så gjorde vi något underbart, köpte GODIS, och jag älskar ju lösgodis så då blev ja på gott humör =) .
Efter det tog jag och Jonathan bussen till orust och så åkte jag nästan fast av Busschaufförskontrollanten.. Stämplade 1 när jag skulle stämplat 5 kuponger, men jag fjäskade ur mig situationen med min galanta charm (A)!
 
Efter en lång väg att gå,efter bussresan, så gick vi förbi Linnea men hon var inte allt för social kändes det som :( ...
Eh jaaa .

Nu sitter vi här, och är JÄTTETRÖTTA!


Imorgon kommer det ny/nya fräscha bilder på mig, det var ett tag sedan, så häng gärna med =) ..



FRÅGESTÄLLNING: Vad tycker ni om min nya Header =D ??????


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Förlåt, men var fruktansvärt trött ;o <3

2009-08-28 @ 23:23:54
URL: http://linneamoberg.blogg.se/
Postat av: ^lenuz-

vadå bara ni:O vi va ju där:D

2009-08-28 @ 23:48:30
Postat av: ^lenuz-

Btw headern blev as bra(yy'

2009-08-28 @ 23:51:22
Postat av: Oskar

Du flyger ju i hearden ;O

"Tvärbra" ;D

2009-08-29 @ 01:20:59
Postat av: sara

JONAS ;o har du gjort den själv? :O för isf, fixa min med! :D hahah

2009-08-29 @ 14:09:01
URL: http://saaraoskarsson.blogg.se/
Postat av: Vicci

Det stavas "änna" och inte "äna" XD

2009-09-02 @ 20:04:50
Postat av: Daniel

Najs blogg, hoppas att du kollar in min ! puss

2009-10-29 @ 12:18:16
URL: http://danieldynesius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0