En Trött Dag..

HejHej

Alla Galningar !

Idag var det så att jag skulle upp JÄVLIGT TIDIGT, och det var överlägset svårast, hittills denna veckan att komma upp och ens leva idag , för jag har vart skittrött hela dagen.

I skolan hade vi i allafall en jäkla massa lektioner, och vi har nu börjat med "Samhälls-lektioner", hundra poäng tror jag där vi ska jobba med brottslighet och ... typ så hehe, i alla fall till en början, och det tyckte åtminstone läraren var kul xD

Sen så flöt väl dagen på och sen så skulle jag hem.

På väg till bussen var det några coola killar som gnällde över mitt hår, att det var så "stort" och så, så det var ju SUPER =), men det har ju hänt för faktiskt, något stämmer inte där alltså!

Sen så har jag vart hemma och spela Mario Kart Wii,med Jonathan och det har vart skitskoj. Till slut blev jag så trött att vi skulle se om ja kunde somna på 2-3 minuter och jag tror faktiskt att det funkade haha, sen väckte Jonathan till mig och så nu har han precis åkt hem. Gryyym e du =D !


Frågeställningar : Vad är det med dagens människor? Gnäller som idioter..
                                  Har du någonsin spelat Mario Kart ? =D
                                     K O M M E N T E R A   D A G EN S  I N L Ä G G ,vill gärna ha lite åsikter


 


Kommentarer
Postat av: jonathan

"... jag kunde inte vara med marcus.. :(

- AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH!"



hahahahahah XD <3

2009-08-27 @ 21:21:07
URL: http://boomshiggabang.blogg.se/
Postat av: Oskar<3

Ta ingen skit :D

Klart man har spelat mario kart :O Det är ju en klassiker! <3

2009-08-27 @ 21:35:17
Postat av: ..............

if apples started with b they would be called bapples!

2009-08-27 @ 22:18:59
Postat av: Linnéa

Snygg blogg du har fått, och du vet att jag äger på mario kart ;p haha <3

2009-08-27 @ 22:49:36
URL: http://linneamoberg.blogg.se/
Postat av: Oskar<3

Snygg design :D:D:D <333 Grymt Jonas!!!

Men e lite svårt att se kommentartexterna tycker jag (A) kanske jag soms er dåligt(?) ;S

2009-08-27 @ 23:01:23
Postat av: marcus

snackar ni om miiig? ;o xd

2009-09-02 @ 21:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0