GodDag 26e Augusti =D!

Hej På Er Allihopa !

Nu kom ja precis in men ska snart in och käka =) .

Som sagt så skulle ja upp vid sex/halvsju tiden idag, och det lyckades jag faktiskt fullfölja haha. Så efter jag ätit och så, så tog jag mopeden till bussen. På bussen satt jag med Linnea =)! Sedan klev hon av vid Tjörn för hon skulle till Jacob. Ungefär då, så började jag på riktigt jävla illa och kände mig som jag skulle typ DÖ,men blev lite bättre när jag kom ur bussen.

Senare i skolan fick vi reda på 3 NYA kurser vi ska ha som tillhör själva "El-linjen" , och det kändes riktigt rejält att det var inte kul att höra, då jag redan ligger efter från första året på gymnasiet. Och nu så höll magen och huvudet på att kämpa sig dem hela tre första timmarna av skolan, så jag var nära på att åka hem, men Simon tvinga mig att stanna kvar x).

Senare på dagen så var jag återigen SKITHUNGRIG, och det var tre timmar "Praktisk-El" kvar, men även det genomfördes och det gick väl halvbra, då min Äggklocka(som alla i klassen ska göra) bara funkade HalvDant och det var inte så kul haha, men jag är ju tyvärr inte allt för duktig =/ .


Tänkte lägga upp några bilder idag men hittar inte sladden till datorn just nu, så det får nog ske imorgon så det är något att se fram emot =D . IKVÄLL LÄGGER JAG UPP EN VIDEO,då jag sjunger en väldigt speciell låt, så det vore SUPER om ni tog och kollade in här ikväll så får ni se =)

Kommentera gärna vad ni tycker och tänker om bilder,mina dagar,vad som händer och liknande,ganska kul ju (:
en omgjord bild =) 1år gammal

Vi Hörs Senare, Nu Ska Jag In Och Äta , PUSS<3

Kommentarer
Postat av: av mig

snyggingen där<33

2009-08-26 @ 17:36:00
Postat av: Oskar<3

Jag har Väldigt svårt att tyda bilden, men är det en kudde eller liknande som du har i famnen? (x

Jonas, bara 2 år kvar, sen kan du söka jobb, ligg i och kämpa! <3

Pöss <3

2009-08-26 @ 19:14:58
Postat av: Linnéa

Jonas, skolan är la ingen match för dig (;

<3

2009-08-26 @ 21:13:58
URL: http://linneamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-26 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0