Segaste Helgen Någonsin

Asså... Aa Hej :)


Jag är ganska irriterad, eller mer förbannad för den här helgen har ju vart en katastrof.
På helgerna tycker jag personligen att det ska hända grejer, att man umgås med kompisar och liknande, går ut och käkar eller kollar på något.. Men jag blir så förbannat besviken på folk jag pratar med nu för tiden, tyvärr.

För det första kan man inte ta sig någonstans, PÅ GRUND AV BUSSARNA, där jag bor för det är så jävla dålig kollektivtrafik här så man vill ju bara flytta.. och sedan så kostar allt så jävla mycket. Helt otroligt.
Sedan för det tredje, när man bestämt eller kanske åtminstone kollar med någon/några om man ska umgås så blir det ett "nej jag orkar inte, sitter hellre hemma och vilar idag" eller ett "nej jag är någon annanstans". Det sista alternativet kan man så klart inte göra något åt, men det första... ja vad ska man säga om det.

Fredagen, var helt okej, och på fredag-kvällen såg jag starkt fram emot lördagen då vi hade en del planerat. Men det blev inte som tänkt nej, utan det blev en hemmasittarkväll med Jonathan, vilket egentligen inte är något dåligt.. Sen så skulle vi träffat Bella, men jag har ingen aning om vad som hände med henne.

Dagens Tack går till Jonathan som alltid får mig på gott humör och denna helgen hade ju fan vart åt helvete om det inte  vore för dig, så återigen tack för det =) .


Jag gillar : Sociala människor som vill umgås
Jag Ogillar: När folk är tråkiga och dryga

PUSS, aggresiva blogginlägg(H)



Tråkiga helveten..

Kommentarer
Postat av: Lilleboii

Men du man kan inte alltid göra nåt palla! XD folk tröttnar väll på dig om du tjatar hela tiden att man ska göra nåt

2009-09-02 @ 20:07:57
Postat av: bästa kusin

du tog bilden som jag skicka till dej snygg e den :D <33333

2009-09-05 @ 11:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0