Fan va lyckat (Y)

Fyllde 18 igår!

Skolkade de sista 4 timmarna för att få mer tid att städa och planering och hämta telefonen som ja glömt hemma hela dagen. så fick svara på 40 + sms, vilket tog ett tag haha :D

Sen så drog jag ner till jonathan för att åka till stenungsund där vi mötte de andra, och direkt skulle jag köpa ut åt dem, lär väl få vänja mig med det här! Sen så drog vi och käkade och jag tog min första STOR STARK ute någonsin, mäktigt.. Maten var god!

Efter det drog vi till Orust och funderade på att åka till Henån på party, MEN det hade inte vart värt de så vi drog 10+ upp till mig, haha det var en fin och varm färd.

Så småningom började vi dricka lite och roa oss. Riktigt skoj! Sen kom Patrik,Daniel och Nicklas och hälsa på och gratta mig också, haha undrar hur många gånger jag sa grattis denna dag alltså.. Sen spelade vi en lek med alkohol/sexfrågor i täten, grymt kul.

Brottning var väl något som hägrade för oss killar under natten i allafall, sluta med hjärnskakning och fett med näsblod för min del , men tack Sara för att du hjälpte mig på toan iallafall :D ,hade deckat annars (Y)

Sova, blev det inte mycket av speciellt inte för mig och mattias som turligt nog skulle vara vakna sist , då två grisar skulle snarka. Kan ha vart svårt att somna också för att Sara skule putta in mig i de jävla fåtöljerna där Mattias låg hela tiden HAHA, min rygg..

Så idag har jag i princip bara städat upp vilket tog en helvetes lång tid . tyvärr kunde inte människan som tog kort ge mig dem ännu, så det får ske senare, riktiga guldkorn finns där hahaha!!!

MEN ÖVERRASKANDE GO NATT OCH KVÄLL IGÅR , TACKAR ER :) !

Tagga för fler 18årspartyn, nu i framtiden, kan ju hända va som helst (Y)

KRAM // Jonas


Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAH! :D <3

2010-01-27 @ 00:31:37
URL: http://glidmedoss.blogg.se/
Postat av: onlypontuz

så bjöd du nt mig :(

2010-01-28 @ 01:37:51
Postat av: Erica

grattis i efterskott! :)

2010-02-08 @ 18:01:31
URL: http://ericahaiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0