Hahaha HEJ IGEN

JA, det var väl typ 3 månader sedan eller något? Inte ens det har jag koll på (Y)

Blev påmind om bloggen idag av min kära vän Nicklas som berätta att han pillat lite med min design och så, så jag tänkte att jag kunde lika gärna göra ett litet upplägg.

Jag har  varit i Göteborg i 3 dagar och gjort, lite olika saker faktiskt x) , MYCKET PIZZA kan jag säga Haha!

Igår var väl mest spektakulärt, sov hemma hos Oscar:E och hans orustpingla( xD) Johanna sov också över där.
Jag och oscar klädde ut oss, jag till bög, vilket kändes lite hemskt faktiskt, men det fanns ju de som gilla det (Y).

Oscar tog på sig tights och nån jättetajt typ.. lång tjejtröja och han såg faktiskt ut som en tjej...BILD KOMMER I DETTA UPPLÄGG ! Sen drog oscar tyvärr av sig sina kläder men jag behöll bögkläderna och skämdes på statoil i tio minuter.

Sen skulle oscar och johanna mysa i evigheter , sen vid 7 på morran när jag ville DÖ så gick vi upp( utan att ha sovit), för att förbereda oss för ICA, så vi ruscha in dit sen och alla tyckte vi var allmänt dumma i huvet, och jag håller med :D !

SÅDÄR JA! 
Hugs//JK OSCAR TRANSA

Kommentarer
Postat av: Anonym

som sagt e det sött (Y)

2010-01-05 @ 20:10:07
Postat av: Oskar

OjOjOj, riktig het "tjej" på bilden ;D

2010-01-05 @ 20:11:20
Postat av: sofia bergsten

hahaha vilka liv :D som mig och anna <3

2010-01-05 @ 20:17:14
Postat av: Erika

Omg han borde typ bli tjej :O ;)

mysihhht m GBG jue <3 : D

2010-01-05 @ 20:21:00
Postat av: Anonym

sOFIA <3 :d

2010-01-05 @ 20:31:06
Postat av: duvetvem ;)

bra att du börjat igen! (Y)

du måste lägga ut mer bilder denna gången så man få se lite ;o

bara så du vet så är jag bäst & coolast glöm inte de (H heheh <3

2010-01-05 @ 21:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0