Kort dag, men SUPER

Igår var jag uppe och Skype:a med Sofiababe, Christoffer och Jonte ? Till väldigt sent så somnade vid 5tiden
och vaknade vid 5 i fyra idag . DET ÄR JU JÄTTEBRA DAGEN INNAN SKOLAN BÖRJAR !

Har suttit och spelat lite blues på gitarren sen jag vakna. Och snart kommer Oscar bort.

Aldelles precis så kom niklas med något som gjorde mig på sjukt gott humör.
En Peavey Bandit112 förstärkare, en gitarr, ett mickstativ, en Gain-pedal och en mindre förstärkare !
1500 kronor, SJUKT VÄRT . Tror det är dags att möblera om i rummet nu alltså haha !

Nu ska jag CHATTA lite =)

Nu har jag :

2stora förstärkare
2små förstärkare
ett mickstativ
4 elgitarrer
2 akustiska gitarrer
2 GainPedaler

Det som saknas nu är en effektpedal, fin mick och ett par digitala trummor, så är jag musikaliskt sett NÖJD :D !

SKITBRA <3

Kommentarer
Postat av: sofiaaaa

ÅÅÅÅHHHHHHH FYFAN VAD KUUUUL :D billigt ju ! weeeey vad kuuul :D<33

2010-01-10 @ 18:01:18
Postat av: jajjjajjjaja

skypaaaaaa med mig !:(

2010-01-10 @ 20:17:37
URL: http://soofiabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0